måndag 5 mars 2012

Mot Mysore

Jag sitter nu i Hampi Bazaar och slar ihjal lite tid. Om cirka fyra timmar vantar an en gang en nattbuss, denna gang mot Bangalore och sedan vidare till ashtanga yogans hemort Mysore. Det ska bli valdigt spannande, aven om det ar lite sorgligt att lamna Hampi. Det har minst sagt varit en trevlig vecka har. De senaste fyra natterna har jag bott med Goteborgstjejerna pa andra sidan floden, i Virupapur. Jag har yogat varje morgon, varldens basta start pa dagen, jag har aven hyrt cykel och akt bambubat och badat i en sjo. Igar till exempel cyklade jag cirka sex kilometer, samt tog mig uppfor 600 trappsteg till aptemplet I VARMEN. Ma vara lite galet, men fick kredd av en spansk kvinna efter min insats "such a power woman, so strong, first biking and then the steps up here", sa fick massa ny energi och forsatte min cykeltur till en narliggande by. Fina dagar och trevliga luncher/middagar. Jag kommer sakna Hanna och Asa, men vi kanske ses i norr, annars i Svea.

Ljus och karlek

3 kommentarer:

Petra sa...

Lovely! Du är stark som en OXE;) Hihih Puss

Syster sa...

Vilka fina bilder jag såg på flickr!

Elba sa...

Tack fina ni att ni kommenterar! Ljus och karlek